lördag 11 februari 2012

Dagen som försvann

Det blev en konstig dag idag... Den började med sovmorgon och fortsatte med pannkaksfrukost, vi fick visst mersmak efter förra helgen =P När frukosten var avklarad blev jag jättetrött, fastän jag nästan precis gått upp. Jag lade mig ner i soffan under filten och somnade direkt, och vaknade inte förrän nästan 3 timmar senare! How sick is that?!? Men jag antar att jag behövde vila, det har varit en intensiv vecka med mycket jobb och 4 träningspass. Tillråga på allt så är min kropp täckt av sandflugebett efter semestern, som har kliat något fruktansvärt. Det håller äntligen på att lägga sig, tack vare antihistaminer i form av Kestine och massor av kortisonkräm.

Nu är vi på väg hem till min sambos föräldrar för att äta middag och kolla på Melodifestivalen. Hans pappa har fyllt år, så det blir mycket kalas denna helgen, trevligt!

Ha en härlig lördagkväll så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar