måndag 24 december 2012

God Jul!

Hej alla vänner och god jul på er!

Jag har varit väldigt frånvarande och anledningen är prioritering. Det har varit fullt ös på jobbet och samtidigt klappar att köpa och mitt i allt stök vill man gärna hitta stunder för mys och lugn också, då blir det ingen tid över till bloggen.

Jag känner hur min kropp sakta men säkert håller på att återhämta sig från stressen, och jag börjar känna mig lugnare, gladare, och taggad på ett nytt år. Denna julen går i lugnets tecken med massor av mys med min och sambons familjer. De bor i samma stad så vi slipper flänga.

Med mat blir det lite som det blir under högtider. Jag försöker göra så bra val som möjligt och välja bort onödiga kolhydrater, framförallt för magens skull. Det är inte så kul att gå omkring med en värkande ballong till mage när man vill vara julfin och slappna av. Men en öl till sillen slinker ner och lite julgodis också. Efter nyår blir det nystart med både kost och träning, men det tar vi då! Nu myser och njuter vi med god mat och nära och kära! Ha en riktigt skön jul, kram på er!



















1 kommentar: