måndag 8 oktober 2012

Hell week

Hej!

Denna veckan är vad jag skulle vilja kalla en riktig hell week och jag vet i ärlighetens namn inte riktigt hur jag ska få ihop allt. På fredag åker jag till Ängelholm för sista helgen i kostrådgivarutbildningen och på söndag (!!!) är det dags att tenta! Plugget gick bra i helgen och det var riktigt kul att grotta ner sig, men jag hann inte så långt som jag hade velat och sen vill man ju repetera också såklart... Innan jag åker på fredag morgon måste jag ha handlat och packat, och på veckans agenda står FitnessCamp ikväll, bokklubbsträff imorgon och jobbmöte på torsdag kväll. Dessutom har jag apmycket att göra på jobbet därför att en viktig aktivitet startar på tisdag och varar sen i två veckor. Dvs tills på torsdag kväll måste ALLT vara förberett och jag måste ha tänkt på allt och hunnit få dokument godkända och så vidare, för att aktiviteten ska kunna dra igång enligt plan på tisdag morgon. Det mest troliga är att det blir långa dagar på jobbet hela veckan och att jag får ställa in alla andra kvällsaktiviteter och ägna mina tågresor åt plugg. Puh. Men det ska nog gå. Om inte annat kommer det vara väldigt skönt när den här veckan är över, och klarar jag inte tentan är det inte hela världen.

Wish me luck är ni snälla!

2 kommentarer:

  1. Till att börja med: det finns alltid en omtenta! Tänk så och stressen kanske släpper lite.

    Du verkar onekligen ha en hell week framför dig, men jag vet också att du kommer att få till det bra och göra det bästa av det. Blir det för mycket så får du lägga dig ner på spikmattan och bara vara i ett par minuter. Det verkar hjälpa för mig trots att jag är superstressad.

    Ha en finfin vecka och ta hand om dig min vän! Och jag är säker på att all den kunskap du plottar in i huvudet är där för att stanna. kramar!

    SvaraRadera
  2. Oj blev själv stressad av att bara läsa detta men jag förstår att du kan ha många bollar upp i luften på samma gång så det kommer nog gå bra. Tänk bara på dig själv oxå så att du inte stressar sönder dig nu. Håller tummarna att allt går bra! Heja heja.

    SvaraRadera