lördag 6 oktober 2012

Plugghelg!

Hej vänner!

Denna helgen är det plugg, plugg, plugg som gäller för mig, för nästa helg är det tentadags! Gaaah! Men jag har bestämt mig för att inte stressa inför den. Självklart vill jag ha så goda möjligheter som det går att klara den, men det är inte hela världen om jag missar. Jag gör detta enbart för min egen skull, det är kunskapen jag vill få in, att ha papper på det NU är inte det viktigaste, så om jag får tenta om är det ju isf bara bra, eftersom jag inte kunde det tillräckligt bra. Till skillnad från tidigare studier så finns det ingen CSN som bryr sig, och det är inte en kurs jag behöver ha papper på i mitt dagliga liv (än i alla fall). Det är inte lätt att tänka så här som nykter prestationsknarkare kan jag berätta, men det känns väldigt bra, och gör att plugget blir roligare!

Snart ska jag pausa med lite tjejmiddag, skönt att rensa huvudet en stund! Om ni saknar bilder, mat, recept osv så följ mig på Instagram (@toveshalsa)! Där uppdaterar jag oftast flera gånger per dag, lättare att hinna med än bloggen just nu!

Hoppas ni har en härlig helg, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar