måndag 4 juni 2012

Nackspärr?

Jag vet inte vad det är med min nacke... Jag klagade ju i fredags över att jag haft ont i den sen i torsdags, men det har fortfarande inte gått över utan snarare blivit värre. Igår morse vaknade jag halv 6 och hade vansinnigt ont, var yr och mådde illa. Jag googlade och symtomen stämde in läskigt väl på hjärnhinneinflammation men jag bestämde mig för att ge det en stund och lyckades somna om. Igår var det bättre på dagen men blev värre på kvällen och jag vaknade även i morse halv 6 av att det gjorde ont, dock inte lika illa som morgonen innan. Jag knaprar värktabletter och smörjer med anti-inflammatorisk gel, och idag är det halsduk på som gäller hela dagen. Troligtvis är det helt vanlig nackspärr, det kan ju ta någon vecka att bli av med har jag hört. Massören kommer till jobbet på torsdag så jag hoppas det kan hjälpa. Någon som har liknande erfarenheter eller tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar