torsdag 21 juni 2012

Ofattbart

Jag är fortfarande tagen av dagen som gått. Mina 3 närmsta (och världsbästa!) kollegor hade bokat bord på min favoritlunchrestaurang, och köpt present och gjort ett så gulligt kort. Presenten var Iittala-skålar som jag länge velat ha men inte kostat på mig själv, i en helt perfekt färg dessutom. Kortet var egenkomponerat med bilder från filmen "Dumma mej" (Despicable me), en gemensam favorit, och alla hade skrivit en egen liten hälsning. Jag är ju en känslig och lättrörd person, och det finns bara en anledning till att jag inte grät, nämligen att jag i förväg bestämt att inte göra det =) Tårarna kom hemma istället, för att jag kommer sakna dem och för att jag är så lyckligt lottad att jag fått ha dem som mina närmsta kollegor. Vad ska man säga, människor som dessa växer inte på träd och trösten just nu är att vi redan har flera träffar inbokade, men jag kommer sakna att ha dem i min vardag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar