tisdag 5 juni 2012

Aaahhh!

Jag vet inte om jag kan beskriva hur det kändes att vakna och INTE ha ont i nacken i morse! Gudomligt skönt var det, vilken frihet!! Sen i torsdags har jag varit öm i nacken, haft väldigt begränsad rörlighet och smärtan har strålat utåt och gett mig huvudvärk och ett obehag i nästan hela kroppen. Två alldeles för tidiga morgnar har jag vaknat av att det gjort förbenat ont i hela nacken och huvudet och det fanns ingen ställning som inte gjorde ont. Men så vaknade jag i morse, av väckarklockan och inte av smärta, och det var så himla skönt! Det känns lite lite men nu finns hoppet att det snart är helt borta. Jag fortsätter för säkerhets skull med värktabletter, anti-inflammatorisk gel och halsduk även idag, kanske var det det som gjorde susen? Kanske var även gårdagens FitnessCamp positivt, fastän jag trodde att det skulle bli tvärtom. Kroppen har ju en unik förmåga att läka sig själv om man bara får igång blodcirkulationen.

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att höra att nacken är bättre. Smärta under lång tid kan knäcka den bästa!
    Ses vi till midsommar?
    Kramelikram

    SvaraRadera