onsdag 28 december 2011

Så var julen slut

Julen gick lika fort som alltid, och kanske till och med ännu snabbare i år eftersom det bara blev en ledig dag från jobbet. Lillejulafton spenderades tillsammans med sambons familj och julafton med min. Det var lugna sköna dagar båda två med massor av god mat och riktigt mumsiga frukostar med julbordsrester. Jag höll min matplan ganska bra, men även om jag gjorde lite fler undantag än planerat så blev det inget frossande vilket var mitt huvudsakliga mål.

Fick väldigt bra julklappar och gladast blev jag såklart över de träningsrelaterade klapparna!
Träningstights från casall och träningslinne från Röhnisch. Linnet är från vårkollektionen och finns inte att köpa än, kul att ha en svåger som jobbar på Intersport! =) På bilden syns också något jag verkligen längtat efter, vilket min söta sambo uppmärksammat: hållare till iPhonen som man har på armen, nu kan jag lyssna på musik även när jag styrketränar!

Gissa om jag längtar till gymmet och gissa om det är frustrerande att jag blivit sjuk?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar