måndag 12 december 2011

Vilodag!

Jag hade ännu ett träningspass med PT-Daniel inbokat ikväll, men han avbokade det i morse eftersom jag tränat två dagar i rad och har träning inbokad imorgon också. Jag är minst sagt mör i kroppen och har träningsvärk lite här och var, så en vilodag var väldigt välkommen. Framförallt är jag glad att ha en tränare som tar ansvar för både min träning och min vila och inte låter mig köra på för hårt, för jag var helt inställd på att träna ikväll trots att det hade inneburit 4 dagars träning i rad. 

Sambon är iväg och kollar på massa sport så jag har haft en skön kväll för mig själv: lagat mat till julmusik, ätit gott och myst i soffan med tända ljus. Nu börjar det närma sig läggdags så jag får ordentligt med sömn och kan köra hårt igen på morgondagens pass! 

Några av årets tomtar säger gonatt:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar