onsdag 5 september 2012

Godnatt

Hej vänner!

Tanken för kvällen var att laga något snabbt och sen plugga och använda bloggen som pluggredskap, dvs dela med mig av något klokt till er. Men jag blev fast på jobbet och var inte hemma förrän klockan var nästan åtta, med en huvudvärk som suttit i sen jag vaknade i morse... Så det blev en lugn kväll med plockmat till middag (ägg, sill, lax, rökta musslor, majonnäs, creme fraiche, aioli och några cocktailtomater), några avsnitt How I met your mother, och nu orkar jag inte vara uppe längre. Jag som är världssämst på att komma i säng är alltså på väg, redan klockan 10. How about that. Man kan konstatera att det är svårt att hinna plugga när man jobbar heltid och pendlar 2 h om dagen... Men blocket är nerpackat så jag får läsa på tåget imorgon istället!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar