måndag 17 september 2012

Måndag igen

Oj vad helgen gick snabbt! Tyvärr känner jag mig inte helt utvilad utan väldigt, väldigt trött för det har varit så intensivt. Men jag har en lite lugnare vecka framför mig och till helgen bär det iväg till Ängelholm för utbildning igen. Även om det är intensivt att sitta på kurs hela dagarna så är det ändå avslappning för själen. Det jag läser är så roligt och det är skönt att komma bort och bara rå om mig själv.

I fredags träffade jag Åse för tapas, vin och tjejsnack. Det var en härlig kväll som gick alldeles för fort, och det var som alltid inspirerande och kul att diskutera kost med någon som är så kunnig!

I lördags var vi på bröllop med tema 20-40-tal. Jag valde 20-tal och kostade på mig att få hår och smink fixat. Väldigt kul att prova en annorlunda stil för en kväll! Det finns bilder på Instagram (@toveshalsa) från både bröllopet och min date med Åse, så kika gärna in där! Om jag hinner/orkar ikväll slänger jag kanske upp några bilder även här.

Igår blev det en väldigt lugn dag med pannkaksfrukost, plugg, hamburgare till middag och Beck-film. Det var skönt att komma igång med plugget även om det fick mig att inse att jag har mycket kvar att nöta in!

Ikväll väntar FitnessCamp vilket ska bli gött! Förra veckan blev det ingen träning alls mer än lite armhävningar och magövningar, så det ska bli skönt att rasta benen men blir säkert jobbigt!

Ha en fin måndag och vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar