fredag 21 september 2012

Helg igen!

Här kommer så mitt numera nästan obligatoriska fredagsinlägg. Det har varit en bra men lite för intensiv vecka. Jag har hunnit med 2 FitnessCamp, se Evita och fira sambons födelsedag på restaurang. Jag har således haft planer för alla veckans dagar och inte fått en enda soffhängarkväll. Det var kanske inte riktigt vad jag behövde men så blir det ibland. Jag har varit väldigt trött hela veckan och en kväll bröt jag samman sådär som väldigt trötta barn gör, och insåg att jag behöver mer vila. Det där med att jobba och plugga samtidigt (fast jag hinner inte plugga på vardagarna) tar visst mer på krafterna än jag tror och det gav mig en viktig insikt. Framöver kommer jag göra allt jag kan för att rensa schemat på vardagarna och endast prioritera träning eftersom den ger mer energi och är ett sätt att få stressen ur kroppen. Såvida jag inte måste stressa för att hinna träna vill säga...

Ikväll är det åter dags att handla och packa för att åka till Ängelholm och kostrådgivarutbildningen. Lördag till måndag ska jag få träffa Anna Hallén och mina kursare igen, och vi kommer denna helgen prata träningsfysiologi, sjukdomar och kostråd i praktiken. Om jag längtar? Oh yes. De tidigare helgerna har varit tyngre med näringslära och näringsfysiologi, nu ska vi gå igenom tillämpningar av det vi lärt oss och det ska bli så kul!

Ha en fin helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar