fredag 7 september 2012

Helg igen!

Hej på er!

4 dagars arbetsvecka (var på kurs i måndags) går fort och nu är det helg igen! I helgen fortsätter utbildningen, lördag-måndag precis som förra helgen. Så ikväll blir det till att packa och förbereda lite mat eftersom jag återigen kommer bo i Ängelholm hela helgen. Jag ser verkligen fram emot det, samtidigt som jag får erkänna att jag är lite stressad eftersom jag inte hunnit plugga som jag hade tänkt i veckan. Det blir liksom ingenting av vardagkvällarna när man jobbar, pendlar och behöver tvätta och sådär. Men jag är ju ledig på kvällarna i helgen så kanske orkar jag läsa lite då. Vet dock av erfarenhet från förra helgen att man är väääldigt trött i huvudet efter en dag i skolbänken. Kul ska det bli hur som helst!

Kvällen bjuder också på lite mys med sambon, vi ses ju inte så mycket när jag är iväg hela helgerna! Eftersom jag fått lära mig hur nyttigt det är med skaldjur blir det ikväll räk- och kräftfrossa! Min sambo älskar kräftor och var överlycklig när det bestämdes! Till tänkte jag prova att göra Västerbotten-paj LCHF style med detta recept som utgångspunkt.

Önskar er alla en riktigt skön fredag och helg!

1 kommentar: