måndag 7 maj 2012

Kvällsmat

Sambon kommer hem först i natt så jag orkade inte laga mat själv, och kebabsallad åt jag igår =) Därför fick det bli en enkel kvällsmat bestående av kesellafluff, finn crisp med Gustafskorv och brie, och en kopp te. 

Dagens Kesellafluff bestod av:
1 ägg
1 burk Kesella 1%
2 msk vispgrädde
1 msk jordnötssmör
1 msk proteinpulver med vaniljsmak
1 msk egengjord sylt (blandade bär som kokat ihop med lite sötningsmedel)
50 g frysta bär (Gojibär/Havtorn/Blåbär/Björnbär/Tranbär/Röda vinbär) - min nya favorit i frysdisken tillsammans med de frysta granatäpplekärnorna!
Jag vispade först ägget riktigt fluffigt, sen tillsatte jag resten och vispade tills bären blandat sig ordentligt - mums!

Riktigt god och mättande kvällsmat som satt fint efter en hård omgång av FitnessCampet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar