lördag 26 maj 2012

Sovmorgon

Åh vad skönt med helg! Jag vaknade vid 8 och tänkte att jag kanske skulle gå upp, men somnade om och sov till 10! 10 timmars sömn, bam! Mina maratonsovmorgnar på helgerna tyder dock på att jag verkligen måste få ordning på min sömn i veckorna så jag får väl försöka ta tag i det där igen... Unnar mig att ligga kvar i sängen en stund och ladda inför dagen, för ikväll vankas det tjejfest här till Eurovisionfinalen, den där födelsedagen närmar sig ju! ;) Vi blir bara 6 st men det ska bli riktigt roligt, och som schlagernörd är jag glad att jag kommer kunna fokusera ordentligt på tävlingen, haha. Jag har lyxat till det och caterat mat från Klara Desser, ska bli spännande att träffa henne!

Sambon är iväg på Elitloppet i Stockholm denna helgen, för oinsatta så kan jag meddela att det är den största travhändelsen i Sverige. Japp, jag är ihop med en travnörd! Jag är så glad för hans skull för jag vet själv hur bra man mår av att ägna sig åt sina intressen och hur mycket det ger att få nörda ner sig ordentligt en hel helg. Jag har mfs Hälsokonvent i färskt minne och längtar efter nästa års konvent!

Nu ska jag gotta mig en stund till och sen sätta igång med städning och förberedelser inför kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar