tisdag 8 maj 2012

Lugn kväll

Jag skulle tränat med PT-Daniel ikväll men han var krasslig och fick ställa in. Jag bestämde mig då för att ta en vilodag, jag har faktiskt tränat lör-sön-mån och är rätt mör i kroppen. Utöver det är jag trött i huvudet och har inte träffat sambon på hela helgen, så det känns som att det fanns en mening med att det inte blev någon träning ikväll. Nu blir det istället myskväll i soffan med hamburgare på LCHF-vis (fast hemlagade idag) och sista delen av Inför Melodifestivalen på SVTPlay. Han ligger och sover så sött i sängen nu men jag får väl väcka honom snart om det ska bli någon mat idag =)

4 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt =) Ta en kväll off och njut av burgare och sambo! Själv har jag börjat packa ner livet i lådor. Det känns bra. På väg till nåt nytt liksom. Jag tänker lite på utbildningen du ska gå, Anna Hallén alltså. Vad kostar det?

    Kram min vän!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att det känns bra med nya livet!

      Utbildningen kostar ca 20 000 inkl moms, du kan läsa mer om den här!

      Kram!

      Radera
  2. Skönt att ha "gubbarna" hemma igen. Nästa gång är det väl tjejernas tur att åka va ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag! Spa kanske?? =) Kram!

      Radera