fredag 4 maj 2012

Trött tjej slappnar av

Jag är ledsen för min dåliga uppdatering men jag är helt slut, hinner liksom inte med mig själv. Sambon sticker till Barcelona med sina bröder på fotbollsresa imorgon bitti så jag har planerat in en riktig Tove-helg för att komma ikapp. Imorgon blir det häng med en tjejkompis och på söndag träning och? Får se vad jag känner för helt enkelt! Vilohelgen har inletts med hämtmat från charken (grillade revben, oliver, marinerade champinjoner och annat gott) och Let's dance från igår. Nu ser jag på Desperate Housewives och äter ost medan sambon packar. Inte alls dumt, nu är det bara vilopulsen som ska infinna sig också och det gör den bäst i horisontalläge har jag hört =) Ha en skön fredagkväll mina vänner!

1 kommentar:

  1. Jag förlåter dig för dålig uppdatering men det är inte utan att jag saknar dina inlägg. Du är saknad Tove! Hoppas att du har haft en finfin kväll och verkligen njutit av lugnet. Själv har jag glidit omkring i morgonrock och mest gjort ingenting. Underbart =)

    Kram på dej!

    SvaraRadera