måndag 9 juli 2012

SEMESTER!!

Semestern har officiellt startat och jag inledde den med att sova ut ordentligt efter en intensiv helg med Cilla. Jag vaknade halv 12 (!) och smackade in 10 (!!!) timmars sömn efter att dessutom ha sovit några timmar i soffan innan. Helt underbart att vara utvilad, och dessutom ha 3 veckor framför mig utan några direkta planer.

Till frukost blev det Kesellafluff med vanilj och björnbär, så gott! Vispade ett ägg riktigt fluffigt, tillsatte sen 2 dl lättkesella, 2 msk vispgrädde, 1 msk vaniljprotein, lite vaniljpulver och ett gäng färska björnbär och vispade till en jämn smet. Nomnom! Bara för att det är semester behöver man inte gå all in på onyttigheter och min plan är att hitta nån slags bra balans. Det har åtminstone börjat bra =)


Sen frukosten har vi varit bänkade i soffan och sett på How I met your mother, riktigt bra serie tycker jag! Vi klurar lite på hur resten av semestern ska se ut och bara softar. I like this.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar