söndag 15 juli 2012

On the road again

Semesterlivet lunkar på och vi har det riktigt gött trots ganska tråkigt väder. Gör det som faller oss in så det blir långa sovmorgnar, lite fix hemma, mycket god mat, kompishäng och restaurangbesök. 4 träningspass har jag också lyckats få till. Synd att klaga helt enkelt.

Igår var vi hos kompisar och blev bjudna på en fantastisk grillbuffé, goda drinkar och några parti Twister. Själv åkte jag ut pga för korta armar i en omöjlig position så det blev en kort runda men jag tror att en del andra lider av träningsvärk idag. Idag har vi överraskningsfirat min bror som tagit examen och jag passade på att mysa med finaste brorsonen de korta stunder han behagar vara stilla =) Nu är vi på mot mer kompishäng i deras sommarstuga, så det blir en soft kväll! Hoppas ni har det bra där ute!

1 kommentar:

  1. Ni verkar göra mycket roligt på semestern! Härligt :) Idag ska jag göra kesellafluff goes äppelpaj och göra en variant av pajen som vi gjorde hos dig. Spännande!

    Kram min vän!

    SvaraRadera