torsdag 16 februari 2012

Fin morgon!

Denna fina utsikt hade jag på tåget i morse. De senaste dagarna har jag upptäckt och njutit av att det är ljust när jag kommer hem och längtat efter att det ska bli ljust även på morgonen. Men när man får se en så här vacker soluppgång känns det trots allt okej med lite mörker!


Som ni kanske märker håller jag mitt löfte till mig själv att inte låta bloggen stjäla min skönhetssömn, och det är därför det är lite klent med inlägg. De kommande veckorna är galet fullspäckade och för att palla med måste jag prioritera sömn och vila när det går. Om några veckor när Fitness Campet är slut och jag ska börja träna mer på egen hand kommer det bli bättre!

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade hit först idag. Ditt träningschema i högerkolumnen är ju strålande! Ger mig pepp!! Tack!

    SvaraRadera