tisdag 14 februari 2012

Tisdagsupdate

Det var visst mer än lördagen som gick fort och nu är det plötsligt tisdag! Söndagen spenderades med lite lägenhetsfix. Vi flyttade i höstas och har fått de flesta möbler på plats, men ännu saknas tavlor, gardiner och lite annat smått och gott. I söndags sprang vi på ett gäng tavlor som vi båda gillade, så nu har vi fått en nytändning att få vårt hem att kännas som just ett hem och inte bara en kal utställningslokal för möbler!

Lördagens sovmaraton fick mig att inse att jag på allvar måste ta tag i min sömn... Dygnets timmar räcker inte riktigt till för tillfället, det är mest jobb, träning och mat på schemat och bloggning och bloggläsning sker på övertid på bekostnad av min sömn. Det funkar uppenbarligen inte och en förändring måste till. Jag har därför infört en regel för mig själv, en tråkig men nödvändig sådan. Jag får numera bara blogga när jag är klar med alla kvällsbestyr och redo för bingen, om detta inträffar innan kl 22, för då ska jag gå och lägga mig. Så kanske kommer ni höra lite mindre från mig framöver, men det blir bättre om några veckor! Just nu är mina vardagar väldigt uppbokade eftersom jag kör Fitness Camp 2 ggr/vecka och PT-träning 2 ggr/vecka. Efter skidresan kommer jag inte köra Fitness Camp och trappa ner på PT-träningen, det ger mig möjlighet att planera min träning själv och utnyttja helgerna bättre. Jag längtar efter mer luft i schemat men tills dess är det bara att köra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar