onsdag 1 februari 2012

Helt okej

Såhär bra får man tydligen ha det ibland:




Sista dagen har alltså varit väldigt skön och innehållit sovmorgon, liten tur på ön och bokat hemresan imorgon, läsning i skuggan, fräsch glasnudelsallad med skaldjur till lunch, den bästa massagen hittills och nu lite häng på verandan med hängmatta och en god drink. Ahhh...

Semestern har verkligen laddat mina batterier och även om jag inte längtar hem till kylan så är jag grymt taggad på att komma hem och ta tag i träning och kost igen! Det är ju dessutom bara 4 veckor att jobba tills det är dags för skidresa och majj gadd vilka 4 veckor det kommer bli! Fitness camp 2 ggr/v, styrketräning med PT 2 ggr/v och strikt LCHF-kost på det, ojojoj vad det kommer ge resultat!!

Ang semesterträningen så är den officiellt avslutad, och det blev alltså ingen träning den här veckan. Men 4 pass på 2 veckors semester är ändå 4 pass mer än jag brukar träna när jag har semester, så jag är nöjd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar