lördag 4 februari 2012

Hemma!

Vi kom hem igår kväll lagom till På spåret. Jag bytte om till myskläder och kraschlandade i soffan där jag slocknade direkt. Vid 23 väckte min sambo mig och jag fick lunka till sängs. Klockan 4.40 vaknade jag i morse och var klarvaken... Sambon vaknade en stund senare så vi fördrev lite tid genom att bland annat tjuvtitta på kvällens Melodifestivalbidrag - yes, jag älskar Melodifestivalen! Till sist var klockan nästan 7 och jag kunde bege mig till Hemköp som jag googlat upp var den affär närmast oss som öppnade tidigast. Kylen gapade tom och detta handlade jag:



Undrar vad kassörskan tänkte om denna lördagsmorgonshandling med smör, bregott, vispgrädde, bacon, ostar osv? Den skulle i alla fall resultera i pannkaksfrukost, och så ville jag ha lite hemma så att vi kan baka LCHF-bröd. Jag njuter av att fortfarande ha semester och tänkte hänga i soffan en stund till! Nu är det dags för ännu en kopp te och Gladiatorerna på TV4Play, vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar