torsdag 9 februari 2012

Extremt välförtjänt

Om någon undrar var jag varit idag så råkade det bli en 11 timmars arbetsdag plus pendling, dvs jag var hemifrån i nästan 14 timmar. Sen kom jag hem och bytte om och sen var det dags för Fitness Camp. Nu sitter jag i soffan och njuter av stans bästa kebabsallad med kyckling, fetaost och aubergine - perfekt LCHF-hämtmat!

 

Kommer sova gott i natt tror jag bestämt... Men innan dess ska jag förbereda inlägg till er till imorgon, då är det final på frukostveckan och jag bjuder på min absoluta favorit-helgfrukost! Kan någon gissa vad det är? Det kommer dessutom recept på en riktigt god och enkel förrätt som vi provade i helgen! Vi hörs nog inte innan imorgon bitti, så gonatt på er och hörs imorgon! Då är det fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar