söndag 4 mars 2012

Positivt formbesked!

Andra dagen avklarad och det gick mycket bättre! Det blev inte jättemånga åk och dessutom väldigt lång lunch i solen, men ändå. Lite hårdare spända pjäxor och lite tekniktips från kompisar verkar ha hjälpt! Gjorde precis trapptestet och idag kändes det nästan inte alls!!! Jag är knappast oberörd i knäna, har haft ont idag men inte alls på samma sätt som igår, trots att många backar var lika uppåkta och slabbiga. Imorgon har jag bokat 2 timmars privat skidlektion och det tror jag blir kanon. Eftersom jag aldrig kunnat åka ordentligt är jag inte heller särskilt bra så jag belastar säkerligen helt fel. Jag känner ju att de svängar som jag får till med bra teknik gör väldigt mycket mindre ont. Planen för resten av veckan är att komma ut tidigt och åka när backarna är bra, ta lång lunch och sen bege mig hemåt för vi har en bit hem. Håller den planen så kommer jag vara grymt nöjd med veckan! Så nu kan ni fortsätta hålla tummarna, tjoho!!

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna och passar på att gratulera damen på namnsdagen :)

    SvaraRadera