torsdag 29 mars 2012

Trött tjej...

Jeeez vilken lång dag... 10 h jobb + mer än 2 h pendling, det tar på krafterna när man är hemifrån i 12 h... Om en halvtimme är jag i alla fall hemma och då väntar myskläder, ribs från O'Learys och Mästerkocksfinalen från igår. Sen tvätta och packa för imorgon åker jag iväg på Hälsokonvent som Mf-gruppen anordnar på Bosön i Stockholm! Jag åker tillsammans med Åse som jag var på kostrådgivning hos, ska bli så kul att träffa henne igen! För att inte tala om alla andra hälsofreaks, jag kommer nörda träning och LCHF hela helgen, underbart!!

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att åka iväg på ett sådant konvent :) Du måste berätta allt sen! Och gulle dig Tove, jag vill jättegärna ha boken. Men jag kan väl få betala något för den? Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! (Med Bosön alltså, inte superlånga arbetsdagar.) Jag var på Bosön förra våren och det är väldigt inspirerande.

    SvaraRadera