måndag 19 mars 2012

Vilken måndag...

Ja det räckte tydligen inte med min redan katastrofala start på dagen, för väl på jobbet så hade min dator kraschat och gick inte att starta!?! Så jag fick en "uppfriskande" promenad i snålblåsten för att lämna in den hos Helpdesk. Och sen fick jag mess från PT-Daniel som blivit sjuk, himla typiskt en dag när jag verkligen behövt ett riktigt roligt pass att se fram emot. Men nu är jag hemma och träning ska det naturligtvis bli ändå. Jag får möblera om i schemat lite bara och köra cardio idag istället, vilket visserligen passar ganska bra för då kan jag optimera passet jag körde i lördags nu när jag har det i färskt minne. Ska bli gött att springa av mig, och nu kan ju denna veckan bara bli bättre, eller hur?!

1 kommentar:

  1. Det är jobbigt när veckan börjar så där, men det kan bara bli bättre. Spring av dig och kom sedan hem och njut av kvällen :)

    Kram!

    SvaraRadera