lördag 7 januari 2012

Flyttad och klar

Efter gårdagens träningspass som var det hårdaste och längsta hittills var det idag dags att hjälpa en kompis flytta, från tredje våningen utan hiss dessutom. Det kändes ordentligt att springa i trappor och bära lådor, eftersom jag redan har träningsvärk i vader, lår, rumpa, mage, rygg och armar, pretty much all over the place helt enkelt! Men det är klart man hjälper till och för att vara ärlig så tyckte jag bara det var gött! Det är najs att ha träningsvärk för det betyder att jag gjort ett bra jobb som gett resultat, och jag gillar att få extra träning utanför gymmet. Jag skippade dock mitt planerade cardio-pass även idag, dels för att kroppen är trött och dels för att vi blev bjudna på så himla god mat efteråt och då smakade det fint med ett glas rött =P Det blir cardio imorgon istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar