lördag 21 januari 2012

Nu bär det iväg!

Nu beger jag mig till Thailand för två veckors semester med mycket sånt här:


Jag hade en väldigt ambitiös plan att förbereda inlägg till er men det har inte hunnits med, så nu hoppas jag innerligt att ni fortfarande kommer ihåg mig när jag är tillbaka. Tills dess så kan väl ni vara lite aktiva här istället? Jag är så nyfiken på vilka det egentligen är som tittar in här, så jag skulle bli jätteglad om du ville ta dig tid att berätta vem du är! Frågor av alla de slag är också välkomna, och jag tar gärna emot tips på vad du vill läsa mer om!

Under semestern kommer jag inte köra strikt LCHF utan njuta av det jag känner för, däremot kommer jag hålla igång med lite träning. När jag är tillbaka blir det 4 veckors riktigt intensiv träning med extra benfokus inför skidresan, och en seriös LCHF-nystart, ett perfekt tillfälle att haka på och komma igång med träning eller köra en formtoppning! Hoppas ni vill vara med!

Ha det så gott här hemma, njut av träning, mat som får dig att må bra, vänner som gör dig glad och en och annan slapp kväll i soffan, så hörs vi snart!

2 kommentarer:

  1. Jag som på senaste tiden har blivit lite "Tove-galen" kommer sannerligen att känna en viss saknad när du är borta. Jag hänger säkert en del på bloggen aka stalkar ;) dig på bloggen under din semester i hopp om att du kanske publiceras något. När du kommer hem är jag redo för inspiration, pepp och formtoppning. Då kör vi och siktar på våren :) Ha nu en riktigt njutbar semester! Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad skönt!
    Hoppas att du får en fantastisk resa :)

    SvaraRadera