fredag 6 januari 2012

Laddar!

Phu, om 1½ timme är det dags! Dags för "final-passet" på detta träningsupplägg då jag lyxtränat med PT 3 ggr per vecka. Idag är det dags för core, 1½ timme istället för ordinarie 1 timme (!?). Kommer ju bli apjobbigt men gött. Åtminstone efteråt, haha =) Nä men det kommer bli grymt, har lite peptalk med mig själv här som ni kanske märker, jag veeet att jag kommer klara det och det kommer bli awesome! 

Jag laddar med Nyhetsmorgon i soffan och denna frukost:


1 burk Kesella 1% utblandad med lite vispgrädde och lite vatten, hallon, blåbär och en halv tesked vaniljpulver, toppad med min egen nöt- och fröblandning. Jag fortsätter vitaminbomba mig själv efter förkylningen, så till frukosten dricker jag Mivitotal utblandad med vatten och sätter i mig D-vitamin, Magnesium och Omega-3.

Någon mer som inleder denna sköna långhelg med träning?

1 kommentar:

  1. Jag önskar att jag fick inleda dagen med träning men jag blir inte av med hostan :/ Idag har jag dock varit på akuten och fått recept på stark hostmedicin som jag ska hämta ut imorgon. Jag hoppas innerligt att jag blir bättre över helgen så att jag kan börja träna lite smått i veckan som kommer. Lycka till med passet!

    SvaraRadera