måndag 30 januari 2012

Rubbade träningsplaner

Mitt mål var att träna 4 ggr varje vecka, det kanske låter överambitiöst men jag tyckte det kändes fullt rimligt. 3 ggr tänkte jag köra PT-Daniels program från förra inlägget och 1 gång tänkte jag springa eller liknande. Förra veckan hann jag med programmet 2 ggr plus att jag körde ett konditionspass. Jag simmade 800-1000 m en dag också så om jag är snäll kan vi låta det räknas som 4 gånger ändå. Jag hade dock tänkt att köra programmet igår, men eftersom jag var uppe och spydde som en gris natten till igår så blev det inget av med det. Igår var jag som en zombie hela dagen och rörde mig som en sengångare, hade ingen aptit överhuvudtaget heller. Idag mår jag bättre men är inte helt återhämtad. Har fortfarande lite ont i magen och den är svullen som en ballong, men mitt allmäntillstånd är mycket bättre så det känns som att det värsta är över. Förmodligen fick jag i mig nåt dåligt som kroppen behövde göra sig av med.

Det blir alltså ingen träning idag men förhoppningsvis kan jag få till ett pass imorgon så är jag i någorlunda fas. Mest av allt hoppas jag på att snart få må helt bra igen så jag kan njuta av Koh Mak som vi kom till idag och framförallt matlagningskursen som vi ska på imorgon!

2 kommentarer:

  1. Åh nej! Hoppas att magen lugnar sig och att det inte blir någon långdragen grej. Njut av semestern och ta hand om dig själv :)

    SvaraRadera
  2. Njut av din semester och träna så mycket som du orkar/känner för!

    SvaraRadera