onsdag 11 januari 2012

Nya träningskläder till nytt träningspass

Det där med träningskläder känns mer och mer viktigt, men det är väl inte så konstigt när jag hänger på gymmet 4 dagar i veckan... Det blir liksom lite tjatigt att dra på sig samma gamla paltor varannan dag, så i helgen inhandlades ännu lite nytt:


Ett tunt och skönt träningslinne, ett par korta tights till Thailand (och sommaren), två sporttoppar och två par träningstrosor (bollarna). Allt i glada färger från Stadium.

Linnet premiärtränade jag i idag, då det var dags att prova mitt nya framsidespass tillsammans med PT-Daniel. Min 2-split ska ju få sig en uppdatering. Passet kändes bra men kroppen var helt slut från blodgivningen igår... Svetten började rinna redan under uppvärmningen och jag kände mig alldeles svag i kroppen under resten av passet. Kunde inte alls ta i som vanligt, vilket var väldigt frustrerande, men jag visste ju varför och till och med Daniel var förstående och lät mig köra 3 sets istället för 4. Note to self: Efter nästa blodgivning kan det vara läge med en extra vilodag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar