onsdag 9 november 2011

Onsdag

God förmiddag!

Jag är trött på att tjata om hur förkyld jag är, så jag nöjer mig med att säga att det nu äntligen går åt rätt håll och att jag är lite piggare idag, men fortfarande hemma.

Det gick bra för sambon igår! Av vad han berättade så lät det som att han gjorde ett grymt jobb! Han fick ett riktigt tufft pass men tog sig ändå igenom hela, och dessutom extra upphopp och armhävningar. Han var helt slut när han kom hem och orkade knappt prata, roligt att han fick förståelse för vad jag går igenom varenda vecka =) Nu hoppas jag att han tar sig i kragen och sätter igång att träna med PT-Daniel regelbundet han med!

Allt prat om träning gör mig galet sugen på att kunna sätta igång igen, så nu ska jag lägga mig och vila en stund så att jag blir frisk snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar