torsdag 10 november 2011

Träna eller inte träna?

Det är den stora frågan... Jag känner mig rätt så pigg idag faktiskt. Inget halsont. Ingen hosta. Var lite snorig i morse men det har gått över. Så det borde inte finnas något hinder efter vad jag läst. Planen är att ta ett väldigt lugnt pass ikväll och se hur det känns och hur kroppen svarar på det. Tänkte köra 3 set istället för 4 som en mjukstart. Det låter som en klok och bra plan i mina öron, och det största problemet är inte hur jag känner mig i kroppen utan att jag kommit ur rutinen. Jag är ärligt talat inte jättesugen på att ge mig iväg till gymmet, utan mer sugen på myskläderna och soffan, trots att jag igår var dödligt trött på det. Men det brukar inte krävas många pass för att jag ska bli träningsberoende igen, så det är bara att pallra mig iväg och försöka ladda så gott jag kan. Nästa vecka blir det träning med PT-Daniel igen och då vill jag ju vara pigg och på G så att jag kan köra järnet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar