lördag 12 november 2011

Redo för äventyr

Det blev lite ändrade planer idag. Jag kände mig mer snörvlig än igår när jag vaknade så därför blev det ingen träning. Förmodligen vilar jag imorgon också för att inte äventyra nästa veckas träning.

Kvällen igår var supermysig, det finns människor som på ett magiskt sätt får en att sprudla av energi, och J är en sån människa för mig. Skratt och babbel varvades med hälsosnack och djupare diskussioner, och som vanligt blev det en både rolig och insiktsfull kväll! Chokladbollarna var dessutom vansinnigt goda! Gjorde dem på hasselnötsmjöl och hasselnötssmaken blev som väntat väldigt god tillsammans med choklad och kokos.

Nu är sambon och jag packade och klara för överraskningen som väntar oss idag. Jag som älskar överraskningar är förväntansfull och otålig till tusen, om 20 minuter bär det iväg!

1 kommentar:

  1. Härligt med såna människor! Hoppas ni får en härlig dag du och sambon!

    SvaraRadera