tisdag 8 november 2011

Pepp!

Jag får erkänna att jag varit lite låg sen den här jäkla förkylningen bröt ut. Det är tråkigt att bli avbruten mitt i en träningssatsning, och när jag dessutom är en "allt eller inget"-person är det lätt att "inget"-känslorna tar över när jag inte kan köra järnet. Så jag har känt mig ganska negativ och inte särskilt hoppfull över att nånsin nå den här "toppformen" eller vad det nu är jag strävar efter. Men de tankarna funkar ju inte! Ibland blir man sjuk, så är det bara, och jag gör ju så gott jag kan genom att fortsätta äta bra, dricka massor med vatten och vila, vila och åter vila. Jag har gjort upp en träningsplan fram tills jul och kommer varje vecka träna 2-3 pass med PT för att köra riktigt intensivt. Efter jul borde jag ha tillräcklig kunskap och form för att träna mer själv. Kändes gött att fylla kalendern med träningstider och blicka framåt! Har också kollat på lite före- och efter bilder på Olga Rönnbergs blogg. Kan de så kan jag, och jag längtar efter att få ta snygga efterbilder så småningom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar