tisdag 22 november 2011

Veckoplanering

Det är dåligt med uppdateringar här men det är mycket som händer nu: kaos på jobbet och vi har varit bortresta de två senaste helgerna. Dessutom håller vi på att fixa och planera inför sambons (försenade) 30-årskalas som äger rum på lördag. Vår lägenhet är långt från färdiginredd men vi gör så gott vi kan för att göra den lite mysigare. TV-bänken blev nästan klar igår, vi ska fixa det sista ikväll då vi även blir av med vårt gamla soffbord. Vardagsrummet kommer kännas mycket rymligare med "bara" ett soffbord!

Veckans mat blir av förklarliga skäl extremt snabblagad, vilket jag tycker är lätt ordnat när man äter enligt LCHF. Jag storhandlade igår och köpte på mig korv, lax, grillad kyckling, såser, grönsaker mm, vilket kommer resultera i ungefär dessa snabba rätter:

- Grillad kyckling med sugar snaps, paprika och Lallerstedts Lime-aioli
- Korv med coleslaw, paprika och smörfräst savoykål
- Varmrökt lax med broccoli och Lime-aioli 

Veckans träningsschema är också uppdaterat. Det blir helt enligt plan 3 träningspass varav 2 med PT. Förmodligen kommer vi även göra en ny fettmätning, ska bli intressant att se om jag fått några resultat fastän jag inte kunnat träna som jag velat.

1 kommentar: