lördag 22 oktober 2011

Den där träningsvärken...

...är det ett väldigt tjat om från min sida tycker jag, men det är för att den är min ständiga följeslagare. Trots att jag har ont nästan överallt nästan hela tiden så börjar jag gilla den mer och mer. Det är en ständig påminnelse om det hårda jobb jag utför och att det ger resultat. Det skulle nog till och med vara lite jobbigt om jag vaknade och inte hade ont, i så fall har jag ju inte tagit i tillräckligt. Jag tränade senast i torsdags och som vanligt var träningsvärken värre idag, två dagar senare, än vad den var igår. Jag borde veta det vid det här laget men blev ändå förvånad när jag vaknade och kände att jag hade svårt att röra mig.

Idag väntar en tur till IKEA, ILVA och Bauhaus. Vi flyttade för 2,5 månad sedan och sålde alla våra möbler, så vi har fortfarande en hel del kvar att komma i ordning med. Nu är det dags för ett ryck, så att vårt hem blir ombonat och mysigt igen. Lägger ut bilder så småningom när vi är klara.

Jag har även tagit de utlovade före-bilderna. Våndas lite över att lägga ut dem får jag erkänna, men de kommer under dagen eller imorgon, tillsammans med lite mått som jag inte hunnit ta än eftersom jag inte vet var måttbandet är. Får sno ett pappmåttband på IKEA!

Ha en skön lördag och hoppas solen skiner på er, det gör den här i Skåneland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar