måndag 31 oktober 2011

Veckoutvärdering v. 43

Vart tog helgen vägen? Måndag igen och dags att utvärdera förra veckan med avseende på mina mål för hösten.

Träning
Träningen gick faktiskt sjukt bra, alla mina 5 pass genomfördes: 2 styrketräningspass, 1 core-pass och 2 konditionspass.
Core-passet överlevdes i sin helhet med bravur! 


Kost

Med kosten går det fortfarande bra. Sötsuget är nu helt borta och det är snarare vanan än suget som gör att det ibland är jobbigt att avstå. Jag åt lite potatismos (ca 1/3 av det på tallriken) när jag var ute och åt med kollegorna, och jag tog världens minsta bit prinsesstårta på kalaset i lördags. Det var egentligen onödigt, men jag satt bredvid den 6-åriga födelsedagsgrisen och ville inte att hon skulle undra varför jag inte åt tårta.
1,5 glas vin blev det totalt på hela veckan vilket jag är väldigt nöjd med!

Vikt
Här händer fortfarande inte ett endaste dugg. I morse visade vågen till och med plus =( Det är väldigt tråkigt men jag försöker att inte lägga för mycket fokus på det. Jag vet att jag sköter kost och träning och förr eller senare borde resultaten komma. Det har ju bara gått 3 veckor så jag får väl "hia" mig som vi säger här i Skåneland.

Fettprocent
Har inte gjort någon ny fettmätning och dessutom bestämt att skjuta upp den minst en vecka. Fastän jag är otålig vill jag faktiskt skjuta upp den 2 veckor, för då hamnar den i fas med när jag tog mina
mått


Sömn
Med sömnen går det fortfarande förfärligt dåligt och det är bara på helgerna jag sover ordentligt. Vet inte riktigt hur jag ska få till en förbättring?


Höstmys
Inte så mycket höstmys denna veckan, schemat har varit lite väl späckat. Men har fixat lite hemma i alla fall vilket innebär att höstmyset kommer öka de kommande veckorna =)


Återigen en intensiv vecka med väldigt få lugna stunder. Tycker att jag i stort skött mig bra men det måste bli bättring med sömnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar