måndag 24 oktober 2011

Stolt!

Kvällens träningspass gick fantastiskt bra! Jag kan inte riktigt förklara det, men det var som att nånting föll på plats. Fastän jag hade lite träningsvärk sen igår kunde jag ta i ordentligt, kroppen kändes pigg och stark och psyket likaså. Jag var grymt taggad och körde järnet helt på egen hand. Jag gjorde t o m upphoppen jag fick som bonus när jag körde detta passet med PT-Daniel förra gången, och jag tog i alla övningar och fick både armar och ben och skaka och det måste jag vara nöjd med! Oflytet från förra gången kände jag inte av, så kanske var min kropp bara utmattad just då? 

Det som är skumt och lite oroväckande är att träningsvärken från Core-passet förra veckan FORTFARANDE sitter i. Det känns inte så mycket när jag rör mig, men däremot är plankan just nu helt omöjlig att utföra för det gör så ont. Hoppas hoppas hoppas att det hunnit släppa tills på onsdag, annars blir det ett jobbigt pass...

För övrigt har jag lärt mig 2 saker genom att träna själv, man inte bara får utan SKA:
- Visa sig förvirrad och be om hjälp när man är osäker på en maskin. Även de som ser farligast ut är väldigt snälla och hjälper gärna en nybörjare =)
- Pusta, stånka och stöna när det är tungt, annars går det ju inte att ta i! Jag vägrar mesträna, och när det gör ont så hörs det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar