söndag 30 oktober 2011

Jag är GRYM!

Fredagens Core-pass med PT-Daniel gick långt bättre än jag ens vågat hoppas på! Jag trodde att det kanske skulle gå liiite bättre än förra gången åtminstone, men denna gången tog jag mig igenom hela passet, alla 9 varven!! Och detta fastän han slängde in en hel del annan jäkelskap till mig, eller vad sägs om totalt ca 100 upphopp, extra magövningar och extra armhävningar??

Efter bara 2 varv kände jag mig redan helt slut, och tänkte "det här kommer aldrig att gå". Men när 3e varvet också var avklarat och det var dags att gå vidare till nästa uppsättning övningar kände jag mig mer positiv. Sista varvet gick på ren vilja och jävlar anamma, hade jag tagit mig igenom allt det andra var det knappast läge att ge upp!

Det där jag skrev om att pusta och stånka när man tränar kan ni för övrigt glömma, nu är det skrika som gäller. Jag tyckte lite synd om de andra som försökte träna samtidigt, och visst är det lite pinsamt att veta att andra tittar på en, men jag har bestämt mig för att skita fullständigt i det. Jag är där för att träna och jag vill ha ut det mesta av min träning.

Nämnas bör också att jag aldrig hade klarat detta utan Daniel. Han peppar, pushar, stöttar och skäller och ger gliringar när det behövs. På dessa 3 veckor han tränat mig har jag redan klarat så mycket mer än jag trodde att jag var kapabel till. Jag börjar så sakta känna en större tilltro min kropp och jobbar också på att berömma mig själv mer. I fredags fanns det faktiskt ingenting att klaga på, jag kämpade järnet och jag klarade det!!!

1 kommentar:

  1. Hahaha, det här känner jag tydligt igen :D jag kommer aldrig orka fler corepass nu. Jag blir HELT knäckt! Roligt att du klarade dig igenom det!

    SvaraRadera