fredag 28 oktober 2011

FREDAG!!

Underbart att det äntligen är fredag! Trots min konstanta värk i kroppen infann sig plötsligt en riktigt härlig fredagskänsla i kroppen, och jag bara längtar efter dessa dagar av ledighet! Jag till och med nästan längtar efter Core-passet med PT-Daniel ikväll. Det kommer bli beyond jobbigt, men snacka om att jag kan vara grymt nöjd med min start på helgen när jag sen nyduschad sjunker ner i soffan framför Idol. Fredagsmaten blir förmodligen tacos, det är sambons favoritmat och jag har hört hintar om det hela veckan =) Naturligtvis äts den utan bröd, vilket jag bara tycker blir godare eftersom jag aldrig varit något fan av varken tortillas eller hårda tacos. Ostnachosen är det dock en riktig uppoffring att inte äta, det är bland det godaste jag vet! Men det ryms dessvärre inte i denna satsning, får kompensera med massor av hemlagad guacamole istället, mums!

På lördag bär det iväg till vår hemstad (japp, vi kommer från samma stad, gick i samma gymnasieklass...) för kalas med sambons familj. Båda hans brorsdöttrar kommer vara på plats vilket gör att jag längtar extra mycket. Stora tjejer nu dock, 4 och 6 år gamla, hur gick det till? De var ju nyss bebisar??! Minstingen bor i Stockholm så jag hoppas på extra mycket mys för att kompensera för alla månader jag inte träffar henne.

På söndag är det dags att sanera lägenheten. Det har varit ännu en intensiv vecka och ungefär allt faller mellan stolarna. Det är tvätt, post och renoveringsstök överallt, så det är dags för en rejäl röjning! Jag ska även hinna med 1-2 konditionspass i helgen som jag faktiskt längtar efter då jag mest tränat styrka hittills, ska bli gött att svettas rejält!

Det var det om min helg, vad ska ni hitta på? Blir det någon träning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar