onsdag 26 oktober 2011

Film- och snackstips!

Jag slår två flugor i en smäll och passar på att tipsa om både en bra film och ett riktigt gott LCHF-snacks!

Vi var på bio igår och såg En dag. Har ni inte sett den så se den! Och har ni inte läst boken så läs den, för den är ännu bättre! Jag läste boken när vi var på Sicilien och den var varm, rolig, känslosam och tankeväckande, på så många sätt. Jag var därför ganska övertygad om att filmen inte kunde vara ens i närheten, men den var riktigt riktigt bra! Rollerna var väldigt väl tillsatta och kemin mellan huvudrollsinnehavarna var jättebra, och ja... Se den!!

Till film är det trevligt med något att tugga på, och då är dessa ostknappar ett jättebra alternativ! Vi hade med oss en liten påse på bion igår istället för godis. De är supergoda och innehåller inga konstiga tillsatser. Dock energirika så man kan inte äta obegränsat men det löser sig av sig själv eftersom de ger en ordentlig mättnadskänsla. De finns att beställa från LCHF-butiken, där de även säljs i större påsar, men jag har också sett dem på t ex ICA. LCHF-butiken kan jag för övrigt varmt rekommendera: bra sortiment och snabba leveranstider!

1 kommentar:

  1. Kan bara instämma angående ostknapparna. Fantastiskt goda. Som att äta bara det godaste från en ostbulle =)

    SvaraRadera